Με όχημα το Stranger Things το Netflix κάνει άνοιγμα στην pop culture

Με όχημα το Stranger Things το Netflix κάνει άνοιγμα στην pop culture

Για την ακρίβεια, στην ρευστοποίηση αυτής. Τη merchandising στρατηγική της Disney φαίνεται πως θέλει να αντιγράψει το Netflix με όχημα το Stranger Things. Ο Ριντ Χάστινγκς, διευθύνων σύμβουλος του Netflix, σίγουρα δεν είναι αυτό που λέμε fashion icon. Κι όμως, το πουλόβερ που φόρεσε πρόσφατα σε ένα ενημερωτικό βίντεο για τους επενδυτές αναμένεται να γίνει πολύ της μόδας.

Το χριστουγεννιάτικο πουλόβερ με τα γράμματα και τα πολύχρωμα φωτάκια είναι εμπνευσμένο από την πετυχημένη σειρά «Stranger Things», και γίνεται ανάρπαστο στα πολυκαταστήματα Target, όπου πωλείται προς 34,99 δολάρια. Μπορεί η δεύτερη σεζόν της σειράς να έγινε διαθέσιμη πριν από λίγο καιρό σε 190 χώρες, αλλά η εμπορική εκμετάλλευσή της από το Netflix τώρα αρχίζει να παίρνει μπρος.

Εκτός από το πουλόβερ το κανάλι έχει κλείσει συμφωνίες με την εταιρεία Hot Topic για κούπες, κούκλες και μπλουζάκια «Stranger Things», ενώ στην περίοδο των γιορτών θα κυκλοφορούν επίσης τρία επιτραπέζια παιχνίδια εμπνευσμένα από τη σειρά.

Πόσα χρήματα βγάζουν τα παιδιά του Stranger Things;

Πολλά έχουν αλλάξει σε σχέση με δύο χρόνια πριν, όταν ο Χάστινγκς φορούσε ένα άσχημο πουλόβερ με τον ήρωα της σειράς κινουμένων σχεδίων «Bojack Horseman», το οποίο ήταν διαθέσιμο μόνο στους καλεσμένους του χριστουγεννιάτικου πάρτι του Netflix. «Σιγά σιγά μαθαίνουμε τα μυστικά του merchandising», δήλωσε ο Χάστινγκς στο προαναφερθέν βίντεο.

Στις αρχές του χρόνου το Neflix εξαγόρασε τον εκδοτικό οίκο Millarworld προκειμένου να κυκλοφορήσει κόμικς εμπνευσμένα από σειρές και ταινίες του καναλιού. Ενώ προσέλαβε και τον Τζες Ρίτσαρντσον ως το πρώτο του στέλεχος που με αρμοδιότητα την μετατροπή σειρών σε βιβλία, κόμικς και παιχνίδια.

Αυτές οι νέες πηγές εισόδων θα καθησυχάσουν κάπως τους επενδυτές και τους αναλυτές, που θεωρούν ότι το Netflix ξοδεύει υπερβολικά πολλά χρήματα στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου. Για το 2018 το κανάλι έχει ανακοινώσει προϋπολογισμό 7 έως 8 δισ. δολαρίων!

Διαβάστε το review μας για τη δεύτερη σεζόν.

Η Disney βγάζει περίπου τα μισά κέρδη της από την τηλεόραση, αλλά αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τις άλλες εταιρείες του χώρου είναι τα θεματικά πάρκα και τα παιχνίδια της. Η εταιρεία μπορεί να δικαιολογήσει άνετα τη δαπάνη 4 δισ. δολαρίων για την αγορά της Marvel και πολλών ακόμη δισεκατομμυρίων για την παραγωγή ταινιών και σειρών βασισμένων στα κόμικς της, γιατί αυτοί οι ήρωες προσφέρονται για εμπορική εκμετάλλευση πέρα από τα σινεμά και τις τηλεοράσεις.

Ένα ποσοστό 10-12% κέρδους από ένα επιτραπέζιο παιχνίδι βασισμένο σε σειρά του Netflix μπορεί εύκολα να αποφέρει περισσότερα από 2 εκατ. δολάρια στο κανάλι. Βέβαια το Netflix θέλει πολύ καιρό ακόμη για να γίνει Disney. Αλλά ο Χάστινγκς βρίσκεται στο σωστό δρόμο. Το 2019 η Disney θα αποσύρει όλο το περιεχόμενό της από το Netflix, ενώ οι σειρές της Marvel θα παραμείνουν για λίγο καιρό ακόμη. Μέχρι να φύγουν κι αυτές, το Netflix μπορεί να έχει δική του σειρά κόμικς με δικούς του ήρωες.

Πηγή: insider.gr

Related post

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *