Bloody Art: Η ιστορία πίσω από το εξώφυλλο του Reign In Blood

Bloody Art: Η ιστορία πίσω από το εξώφυλλο του Reign In Blood

Ένας από τους απόλυτους Thrash Metal δίσκους όλων των εποχών, είναι το τρίτο άλμπουμ των Slayer, Reign In Blood, το οποίο ηχογραφήθηκε και κυκλοφόρησε το 1986 μέσω της Def Jam.

Μετά το βροντερό Hell Awaits, οι Slayer μπήκαν στο στούντιο και ξεκίνησαν τις ηχογραφήσεις του Reign In Blood έχοντας καινούριο συμβόλαιο με νέα δισκογραφική εταιρία, την Def Jam, η οποία φιλοξένησε για πρώτη φορά στα χρονικά το πρώτο metal συγκρότημα στο ρόστερ της (!), μια κίνηση που εξέπληξε τους hip hop καλλιτέχνες της τότε εποχής.

Αφού οι ηχογραφήσεις ολοκληρώθηκαν υπό την επίβλεψη του Rick Rubin και ο δίσκος βγήκε στη δημοσιότητα, οι πάντες διαπίστωσαν πως η νέα δουλειά των Slayer βγήκε πετυχημένη και με το παραπάνω, έχοντας πιο καθαρό ήχο σε σχέση με τα προηγούμενα άλμπουμ, και φυσικά ένα πιο βροντερό ή… επαναστατικό περιβάλλον. Έτσι, το Reign In Blood κατόρθωσε να φτάσει στην #94η θέση των Αμερικανικών charts, στην #47η θέση των Βρετανικών charts, ενώ το 1992 βραβεύτηκε ως χρυσός δίσκος. Το άλμπουμ περιλαμβάνει 10 κομμάτια και 2 bonus tracks, ενώ τα τραγούδια που ξεχώρισαν την θέση τους είναι το Angel of Death, και φυσικά το Raining Blood, τα οποία αποτελούν μέχρι και σήμερα τα αγαπημένα των οπαδών του συγκροτήματος.

Και τώρα πάμε στην ιστορία πίσω από το εξώφυλλο του Reign In Blood. Αρχικά, το εξώφυλλο σχεδιάστηκε από τον Larry Carroll, ο οποίος έχει σχεδιάσει και άλλα album covers των Slayer όπως το South of Heaven, το Season In The Abyss, και το Christ Illusion αργότερα.

«Χρειαζόμασταν το ένα εξώφυλλο που να αντικατοπτρίζει αυτό που ήμασταν. Δεν ήταν μια παρόμοια έκδοση με του Eddie των Iron Maiden, αλλά θέλαμε να ήταν κάτι το εντυπωσιακό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Tom Araya.

Έτσι, το συγκρότημα αποφάσισε να εμπνευστεί στον σχεδιασμό του εξωφύλλου μέσα από το Raining Blood, το οποίο είχε την ξεχωριστή αίσθηση μιας παγιδευμένης κόλασης για την αιωνιότητα. Ένα ξεκάθαρο μείγμα τρόμου για την δεκαετία του 1980.

«Μετά το άκουσμα του Raining Blood, μας ήρθε μια ιδέα για το εξώφυλλο. Είχαμε αρκετές ιδέες στο μυαλό μας ως βασικό παράδειγμα» τόνισε ο frontman των Slayer.

Έτσι, ο Kerry King επικοινώνησε με τον Larry Carroll για να αναλάβει αυτός τον σχεδιασμό του cover. Ο Larry εξέφρασε το ενδιαφέρον του και έφτιαξε δύο πίνακες έχοντας κατά νου τις ιδέες των Slayer, τότε ο Tom Araya του πρότεινε να συνδυάσει τους δύο αυτούς πίνακες σε έναν. Ο Rick Rubin από την άλλη φημολογείται ότι στην πρώτη συνάντηση με τον Carroll στο New York’s Café Figaro του ζήτησε ένα… κεφάλι τράγου.

«Οπωσδήποτε πρέπει να έχει τραγοκέφαλο το εξώφυλλο, από εκεί ξεκινάς».

Ο Larry Caroll συνήθιζε εκείνη την εποχή να ζωγραφίζει σκληρά θέματα με κλειστά μάτια και χρώματα που επίτηδες, ήταν δύσκολο για κάποιον να τα αγαπήσει. Ήταν η ιδανική επιλογή για το Reign In Blood. Κάτι που δεν χώνεψε ωστόσο ο Kerry King αμέσως, αφού σε δηλώσεις προ 25ετίας, δήλωνε δυσαρεστημένος με την επιλογή. Και αυτό γιατί ο Carroll δεν άκουγε metal και έτσι δεν του είχε εμπιστοσύνη. Μάλιστα τον είχε αποκαλέσει… καθυστερημένο φρικιό.

«Έπρεπε να ήταν κάτι ακραίο. Κάτι το οποίο θα έκανε τους οπαδούς μας να αισθάνονται άρρωστοι στο άκουσμά του» είπε ο Kerry King, ενώ ο ίδιος συνέχισε λέγοντας: «Λίγα χρόνια μετά, το ξανασκέφτηκα και είπα “Διάολε, αυτό δεν είναι τόσο metal όσο πρέπει”. Αλλά ήταν μια ηλίθια σκέψη την οποία ξεπέρασα όταν είδα να αρέσει στον κόσμο».

Η μπάντα το χώνεψε όλο αυτό όταν η μητέρα ενός μέλους των Slayer (άγνωστο ποιού) δυσαρεστήθηκε έντονα όταν είδε την εικόνα. Πράγμα καλό, για έναν metal δίσκο. Αλλά οι περιπέτειες του εξωφύλλου δεν σταματούσαν εκεί.

Η εταιρία Columbia που ήταν διανομέας της Def Jam, δεν το αναλάμβανε για διανομή, έτσι το άλμπουμ κατέληξε στην Geffen.

Βέβαια, ο Larry Carroll χρειάστηκε και την βοήθεια του Steve Byram ο οποίος έδωσε μορφή και συναίσθημα στο εξώφυλλο του Reign In Blood. Ο Byram είναι ένας σπουδαίος καλλιτέχνης και έχει βοηθήσει πολλούς συνάδελφούς του, έτσι έδωσε στο cover ένα ξεχωριστό ύφος συνδυάζοντας κινούμενα σχέδια και υπόγειο τρόμο.

«Υπάρχουν πολλά συγκροτήματα που επικεντρώνονται αποκλειστικά στα τραγούδια του δίσκου, χωρίς να δώσουν αρκετή προσοχή στον σχεδιασμό του εξωφύλλου. Αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος που εμείς σαν συγκρότημα δεν θα κάνουμε ποτέ» ανέφερε ο Tom Araya.

Αυτό που απεικονίζει για να μιλήσουμε και με ακρίβεια, είναι η κόλαση όπως την είχε οραματιστεί ο Ιερώνυμος Μπος στον 15ο αιώνα. Ο τραγοκέφαλος δεν είναι ο Μπαφομέτ ή κάποιος άλλο γνωστός δαίμονας σύμφωνα με τον Carroll, απλά είναι αυτό που του είχε ζητήσει ο Rubin.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως το Reign In Blood προκάλεσε μερικά έξτρα προβλήματα στους Slayer, αλλά όχι λόγω του εξωφύλλου μόνο.

«Αρκετοί άνθρωποι ενοχλήθηκαν λέγοντας πως το Angel of Death κρύβει την συμπάθειά μας προς τον ναζισμό, αφού αναφέρεται στον γιατρό Josef Mengele που έκανε πειράματα στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο στα στρατόπεδα των ναζί και συγκεκριμένα στο Άουσβιτς. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει. Αλλά γενικότερα, το εξώφυλλο δεν δημιούργησε ποτέ καμία αρνητικότητα» συμπλήρωσε ο Tom Araya. Σχετικά με την επιτυχία του Reign In Blood, ο Kerry King ισχυρίστηκε «Ένας λόγος για τον οποίο ο δίσκος αυτός έγινε μεγάλη επιτυχία, είναι ο σχεδιασμός στο εξώφυλλο».

 

Διαβάστε ακόμα: Η ιστορία του εξώφυλλο του Black Album των Metallica

Related post

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *