δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν

Οκτώ παιχνίδια που δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν ποτέ (Κατηγορία TBD)

Πριν ξεκινήσω το θέμα μου, μιας και είμαι καινούργιος εδώ, νομίζω πως μου αξίζει ένα μικρό introduction speech που ετοίμασα, προκειμένου να με μάθετε και να καταλάβετε με ποιον έχετε να κάνετε. Οπότε, ορίστε: Είμαι ο Γιώργος, είμαι κάφρος, gamer και εννοείται φυσικά ο χαμένος γιος του Kurt Cobain (κανείς δεν θα μου το πάρει ποτέ αυτό). Ασχολούμαι με βιντεοπαιχνίδια, ταινίες, βιβλία, μουσική και την φωτογραφία, ενώ σπουδάζω Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Σαν πρώτο μου άρθρο, σας έχω special πράγματα. Όλοι μας είμαστε ενθουσιασμένοι όταν ανακοινώνεται κάποιο νέο παιχνίδι και ειδικά, όταν βλέπουμε υλικό από αυτό και ξέρουμε τι είδους “καλουδιού” θα πιάσουμε στα χέρια μας. Ωστόσο, κάποιες φορές η ζωή μας τα φέρνει με κάποιο τρόπο και τελικά μερικές από τις νέες ανακοινώσεις ή καταλήγουν στις κατηγορίες των cancelled video games ή στην κατηγορία των TBD και μάλλον δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν ποτέ.

Αυτό δηλαδή, σημαίνει, To Be Determined, θα αποφασιστεί δηλαδή, στα ελληνικά, που ωστόσο όπως ξέρουμε η κατηγορία αυτή παιχνιδιών καταλήγει να μην ανακοινώνεται ποτέ και αθόρυβα, να καταλήγουν στην κατηγορία των ακυρωμένων βιντεοπαιχνιδιών. Εμείς σήμερα θα πιάσουμε οκτώ από αυτές τις περιπτώσεις, που μπορεί ναι μεν, να μην έχουν πεθάνει όλες οι ελπίδες για να κυκλοφορήσουν στην αγορά, ωστόσο… εεμμμ… ωστόσο…

Ωστόσο αυτό θα γίνει. Μέχρι και η κουτσή Μαρία ξέρει ότι δεν πρόκειται να γίνει κάτι.

1) Agent (Rockstar Games)

δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν

Σαν πρώτο παιχνίδι σας έχω ένα, το οποίο, όταν είχε πρωτοανακοινωθεί στην E3 2009 είχε γίνει πάταγος. Σε μια ανακοίνωση λίγων δευτερολέπτων, η εταιρεία πίσω από το αγαπητό σε όλους μας Grand Theft Auto franchise, ανακοίνωνε την συνεργασία της με την Sony, για την δημιουργία ενός exclusive παιχνιδιού για το Playstation 3 τότε, το Agent. To Agent υποτίθεται ότι θα ήταν ένα action stealth game, με στοιχεία αστυνομικού μυστηρίου, το οποίο θα λάμβανε χώρα στις εποχές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και θα κυκλοφορούσε κάπου μέσα στο 2013. Ωστόσο, πέρα από μερικές εικόνες που ήταν concept art, δεν είχαμε κάποιο άλλο υλικό και περιμέναμε. Πέρα από μερικές ανανεώσεις του trademark το 2013 και το 2016, το Agent δεν έχει φανεί πουθενά άλλου και δεν νομίζω να εμφανιστεί, αφού η Rockstar έχει καταπιαστεί με τα Red Dead Redemption 2 και με το Grand Thef Auto 6, το οποίο μάλιστα, όπως φημολογείται, λαμβάνει χώρα πάλι στην Vice City.

2) Tekken X Street Fighter (Bandai Namco)

δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν

Θυμάστε το Street Fighter X Tekken; Το παιχνίδι που κυκλοφόρησε η Capcom το 2012 και μας πήγαινε νοσταλγικά πίσω, καθώς κρατούσε στο ένα άκρο το Street Fighter και στο άλλο άκρο το Tekken; Και όλα αυτά αποτέλεσαν για πολλούς, τα παιχνίδια των παιδικών τους χρόνων; Ε, το 2010, στο Comic Con, η Bandai Namco, εταιρεία ανάπτυξης του Tekken, είχε ανακοινώσει το δικό της crossover με τον τίτλο Tekken X Street Fighter. Η μόνη διαφορά που θα είχε με τον τίτλο της Capcom θα ήταν ότι ενώ η Capcom ανάπτυξε το παιχνίδι με πιο “καρτουνίστικα” γραφικά, στιλ Street Fighter, η Namco, θα είχε μια πιο 3D προσέγγιση, με τα γραφικά να θυμίζουν φυσικά το Tekken.

Ωστόσο, πέρα από μερικά gameplay βίντεο (που δεν είναι διαθέσιμα πλέον) που είχαν κυκλοφορήσει λίγο καιρό μετά, το Tekken X Street Fighter εξαφανίστηκε από προσώπου γης και δεν έχει ξαναγίνει αναφορά σε αυτό. Το παιχνίδι θεωρείται ακόμα υπό ανάπτυξη, ωστόσο, ελάτε τώρα. Έχουν περάσει 8 χρόνια και το fighting game έχει εξαφανιστεί τελείως με την Namco, να ετοιμάζει ήδη το Tekken 8; Που να πάει το καημένο το Tekken X Street Fighter; Άστο. Καμιά arcade έκδοση αργότερα και τελείωσε η δουλειά.

3) Shadow of The Eternals

δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν

To Eternal Darkness αποτέλεσε ένα από τα πιο cult και όμορφα παιχνίδια του GameCube, με τις κριτικές να είναι διθυραμβικές, αν και οι πωλήσεις του, όχι τόσο. Το 2013 λοιπόν, εταιρεία, με developers που είχαν δουλέψει στο original, ανακοίνωσαν το sequel του παιχνιδιού, το οποίο θα περνούσε από το Kickstarter για να χρηματοδοτηθεί, το Shadow of The Eternals. Από κει και μετά, μόνο κατάρα θα μπορούσε να θεωρηθεί όσα συνέβησαν. Λίγο καιρό μετά την έναρξη της Kickstarter καμπάνιας του, ο co-designer του παιχνιδιού Kenneth McCulloch συνελήφθη για παιδική πορνογραφία και φυλακίστηκε, ενώ ταυτόχρονα το παιχνίδι, δεν έφτασε στο επιθυμητό ποσό προκειμένου να αναπτυχθεί σωστά και εξαφανίστηκε.

Το 2014 το ανέλαβε ο Dennis Dyack και η ομάδα του και σταδιακά ξανά-εξαφανίστηκε και πέρα από μια συνέντευξη το 2016 που μας αποκάλυψε ο Dyack ότι το παιχνίδι βρίσκεται ακόμα υπό ανάπτυξη, τζίφος, τίποτα από τότε. Ίσως να φταίει και το ότι οι πωλήσεις του πρώτου παιχνιδιού ήταν μικρές και ότι μόνο μια συγκεκριμένη μάζα ανθρώπων, να ζητούσε ένα sequel, που κατά τα άλλα, πολλοί gamers θεώρησαν αχρείαστο ή δεν γνώριζαν καν το πρώτο game του franchise, που να μην έχει γίνει κάτι ακόμα με το sequel. Και ούτε νομίζω ότι πρόκειται να γίνει ποτέ.

4) Dead Island 2

δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν

Αχ, καημένο Dead Island. Τι πέρασες και εσύ, μέχρι να σε βάλουν στα TBD. To sequel του franchise της Techland αρχικά (εντωμεταξύ θεωρείται sequel όταν είχαν βγάλει και το πρώτο Dead Island και το Dead Island: Riptide, με βλέπετε που θα αρχίσω να φορτώνω τώρα) ανακοινώθηκε στην E3 2014 και ο κόσμος…δεν είχε τρελαθεί με την ιδέα. Η Techland ωστόσο, παράτησε το παιχνίδι στην μοίρα του, για να αναπτύξει το πολύ καλό, Dying Light και η εκδότρια εταιρεία του, η Deep Silver, έδωσε τα ηνία της ανάπτυξης του στην Yager Development (Spec-Ops: The Line)

Λίγο καιρό μετά ωστόσο, η Yager αποχώρησε από την ανάπτυξη του παιχνιδιού, αφού η Deep Silver είχε διαφωνίες με τους developers της εταιρείας για το πως θα αναπτυχθούν σημαντικά στοιχεία του sequel, όπως η πλοκή. Τελικά το Dead Island 2 έπεσε στα χέρια της Sumo Digital (LittleBigPlanet) το 2016 και πέρα από δηλώσεις τότε ότι θα συνεχιστεί η ανάπτυξη του παιχνιδιού, δεν έχουμε ακούσει ξανά τίποτα. Αν πάρουμε δεδομένο μάλιστα ότι το Dead Rising 4 είχε χάλια πωλήσεις, νομίζω πως σύντομα η Deep Silver θα πατήσει την “σκανδάλη” σε αυτό το εγχείρημα.

5) Deep Down

δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν

Στο Playstation Meeting του 2013, η Capcom είχε ανακοινώσει ένα νέο exclusive, για το φρεσκό-ανακοινωμένο τότε Playstation 4, το Deep Down. Το παιχνίδι είχε τότε εντυπωσιάσει, με πολλούς να το συγκρίνουν με το Dark Souls franchise. Ωστόσο, λίγο καιρό αργότερα, το 2015, ο creative director του παιχνιδιού, είχε ανακοινώσει ότι το Deep Down θα ήταν online-free to play-multiplayer παιχνίδι, με πολλούς gamers να ξενερώνουν, που τέτοια γραφικά θα πήγαιναν στράφι και δεν θα χρησιμοποιούνταν σε ένα story mode και να ρίχνουν την “τιμή” του. Εκ τότε, παρ’όλο που έχουμε ακούσει ότι βρίσκεται ακόμα υπό ανάπτυξη, δεν θεωρείται και σίγουρο ότι η Capcom θα κάτσε ιδιαιτέρως να ασχοληθεί με αυτό, αφού το hype για το παιχνίδι είναι μικρό έως και μηδενικό.

6) The Crossing

δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν

Τώρα ήρθε η ώρα να σας τρελάνω τα μυαλά. Το 2009 και πριν η Arkane πάρει την απόφαση να δημιουργήσει το Dishonored, ασχολούνταν με ένα πολύ ελπιδοφόρο project, το οποίο ονομαζόταν The Crossing. Τι ήταν το Crossing; Ένα παιχνίδι, που θα συνδύαζε story mode & multiplayer μαζί, όπου οι χαρακτήρες που συναντούσατε τυχαία στην ιστορία μπορούσαν να ελέγχονται από τους παίκτες που θα συνδέονταν online. Ωστόσο, λίγο αργότερα, η ανακοίνωση του Dishonored σταμάτησε την ανάπτυξη του στην μέση και μολονότι, το παιχνίδι, δεν έχει επίσημα ακυρωθεί από την Arkane Studios, είναι σίγουρο ότι για τους ιθύνοντες της εταιρείας, θα θεωρείται ακυρωμένο ήδη.

7) The Wolf Among Us Season 2

δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν

Με την Telltale Games να ανακοινώνει την δεύτερη σεζόν του πολύ επιτυχημένου Wolf Among Us, στην περασμένη Comic-Con του 2017, πολλοί gamers ενθουσιάστηκαν, αφού η ιστορία του Big Bad Wolf, από το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας, ο οποίος είναι ο σερίφης της πόλης των Fables, των Παραμυθιών δηλαδή, θα συνεχίζονταν. Όμως, οι πρόσφατες απολύσεις στην εταιρεία (συγκεκριμένα περίπου το 25% της), έκανε πιο δύσκολη την παραγωγή της σεζόν αυτής και μολονότι νέα μας έρχονται συνέχεια από το μέτωπο της Telltale για άλλα της πονήματα, όπως το Batman: A Telltale Series, για το The Wolf Among Us, τίποτα. Δεν νομίζω να συνεχιστεί άλλο η ανάπτυξη του, καθώς η επιτυχία του παιχνιδιού και η ζήτηση του από το κοινό, δεν υπάρχει πλέον, οπότε περιμένετε κάπου στα μουλωχτά την Telltale να βρει την ευκαιρία και να ακυρώσει το παιχνίδι εντελώς.

8) Beyond Good & Evil 2

δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν

Μολονότι, ο δημιουργός του, Michel Ancel, μετά από χρόνια προσπάθειας, για να πραγματοποιηθεί και μετά από 8 χρόνια γεμάτα σκαμπανεβάσματα, πέρυσι, ανακοίνωσε και επίσημα με ένα cinematic trailer την ύπαρξη του και μολονότι εγώ, αποτελώ έναν τεράστιο fan του franchise, πιστεύω πως το Beyond Good & Evil 2 δεν πρόκειται να δει ποτέ το “φως” της κυκλοφορίας. Καταρχάς ο Ancel, το είπε και από μόνος του, το παιχνίδι βρισκόταν στο απόλυτο μηδέν, όταν επρόκειτο να μιλήσει κανείς για πραγματική ανάπτυξη (gameplay, χαρακτηριστικά, πλοκή, χαρακτήρες), αφού πέρα από ένα tech demo δεν είδαμε κάτι παραπάνω, ενώ η Ubisoft δεν πρόκειται ποτέ να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι, που το πρώτο του μέρος, δεν είχε πουλήσει ούτε το 40% των αντίτυπων του. Ελπίζω πραγματικά η “Σταχτοπούτα” των κρυφών ονείρων των gamers να πραγματοποιηθεί, όμως η σκληρή πραγματικότητα, που έχει φερθεί άσχημα, σε άλλα και άλλα projects, δεν μου επιτρέπει να πιστεύω σε κάτι.

Αυτό ήταν το άρθρο, ελπίζω να σας άρεσε, έτσι για ορεκτικό. Μείνετε συντονισμένοι στο SchoolOfRock.gr για περισσότερα άρθρα σχετικά με το gaming. Join us!

Σχετικά με τον συντάκτη

Γιώργος Ναστούλης

Γιώργος Ναστούλης

Πεπεισμένος πως είμαι κατά βάθος ο χαμένος γιος του Kurt Cobain και πως είμαι για ζουρλομανδύα καθώς και παθιασμένος gamer από κούνια, αφού κράταγα αγκαλιά από τα τρία μου κούκλα Crash Bandicoot. Αν με πετύχετε στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, μην μου μιλήσετε γιατί σας πιάνω και σας τρώω τον χρόνο λέγοντας σας πληροφορίες που δεν σας χρειάζονται, θεωρώντας τες ωστόσο ως τον λόγο που με αποκαλούν: Κινητή Geekipedia.