Injustice 2 | Κυκλοφόρησε νέο trailer

Injustice 2 | Κυκλοφόρησε νέο trailer

Πριν λίγες ώρες οι Netherealm Studios και Warner Bros. Interactive Entertainment έφεραν στην δημοσιότητα ένα νέο trailer για το επερχόμενο Injustice 2 με τίτλο Shattered Alliances.

Το συγκεκριμένο βίντεο αποτελεί το πρώτο μέρος ενώ δίνει βάση στο παρελθόν και στον χαρακτήρα του Superman. Το Injustice 2 θα κυκλοφορήσει στις 16/05/17 για Playstation 4 και X-Box One.

Σε δημοσίευμά του το IGN είχε παρουσίασε πριν λίγες εβδομάδες τις αλλαγές που θα δούμε στον τίτλο, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Μερικά σημαντικά σημεία, ήταν τα παρακάτω:

 

1. Evasive Roll

Με κόστος μία μπάρα από τον μετρητή, κάθε χαρακτήρας μπορεί να μετατρέψει την γρήγορη κίνηση προς τα μπρος, σε μία μεγάλης απόστασης κυβίστηση ή αλλιώς τούμπα, η οποία δεν κόβεται με κανένα χτύπημα (παρά μόνο με λαβή), ξεκινώντας από το frame 2 και για 16 ακόμα frames. Με απλά λόγια, αυτό δίνει σε όλους μία λύση απέναντι στις keep-away/zoning τακτικές που έκαναν αρκετούς χαρακτήρες στο Injustice 1 απόρθητους.

Παράλληλα είναι ένας καλός τρόπος να κλείσετε τα κενά στην επίθεση, ειδικά όταν πρόκειται για αργής κίνησης projectiles όπως αυτά που μπορεί να έχει ο Atrocitus πετώντας έξω τον Dex Starr. Το να ξοδεύεις τον μετρητή σου μπορεί να είναι δύσκολη απόφαση, ειδικά όταν έχεις τόσα πράγματα που μπορείς να κάνεις σε αυτό το παιχνίδι, αλλά η εναλλακτική του να τρως ακτίνες laser από Kryptonians έως ότου χάσεις την μισή ζωή σου, νομίζω βοηθάει αρκετά στο ποια είναι καλύτερη επιλογή.

2. Air Recovery

Μία ακόμα αμυντική επιλογή, αλλά λίγο πιο ακριβή, είναι το νέο air recovery. Για μία τεράστια ποσότητα του μετρητή (2 μπάρες), μπορείτε να γλιτώσετε από τα “ζογκλερικά” mid-air combos. Το invicibility σε αυτό όμως είναι πολύ σύντομο, έτσι θα είσαστε ανοιχτοί σε περαιτέρω επιθέσεις κατά την κάθοδο σας, κάνοντας αυτή την επιλογή ένα εργαλείο για συγκεκριμένες καταστάσεις.

Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη επιλογή προσθέτει στο Injustice 2 μία πλούσια προοπτική διαχείρισης του μετρητή. Υπάρχουν συγκεκριμένα combos που όχι μόνο δεν μπορεί να τα αποφύγει κάποιος, αλλά τιμωρούν βάναυσα εάν κάνετε recover την κατάλληλη στιγμή. Οπότε το να “ψαρέψετε” κάποιον στο να κάνει air-recovering για να προετοιμάσετε ένα νέο combo, είναι ακόμα μια σωστή τακτική (όπως το burst bait στο Guilty Gear ή το BlazBlue). Προφανώς αυτό θα χρησιμοποιηθεί σε χαρακτήρες που δεν εξαρτώνται στον μετρητή τους για να βγάλουν damage, αλλά εξακολουθεί να είναι με ενδιαφέρουσα νέα προσθήκη.

3. Γέμισμα μετρητή

Δεν υπάρχει κανένας δύσκολος και γρήγορος κανόνας εδώ. Εκπρόσωπος της NetherRealm δήλωσε πως «μερικές special κινήσεις μπορούν να γεμίσουν περισσότερο ή λιγότερο τον μετρητή όταν εκτελούνται, όταν βρίσκουν στόχο ή όταν μπλοκάρονται». Σε γενικές γραμμές λάβετε υπόψιν πως, όπως στο Injustice 1, ο μετρητής ανέβαινε γρηγορότερα όταν δεχόσασταν χτυπήματα, το οποίο σημαίνει πως αυτός που του σπάνε τα μούτρα θα έχει περισσότερη πρόσβαση στις νέες αμυντικές λειτουργίες, κάτι που είναι απόλυτα αυτονόητο.

4. Wake-Up Moves

Το Injustice 1 χρησιμοποιούσε ένα σύστημα όπου λίγο πολύ όλες οι special moves είχαν κάποιου είδους invulnerability όταν εκτελούνταν ως wake-up. Το σύστημα του Injustice 2 είναι αρκετά παρόμοιο στην θεωρία, αλλά με μερικές βελτιώσεις. Να ποιες είναι σύμφωνα με τους δημιουργούς:

«Οι περισσότεροι χαρακτήρες έχουν 1-2 κινήσεις που είναι invulnerable στο wakeup και αρκετοί παράγοντες συμβάλουν σε αυτή την επιλογή όπως: Η ανάκτηση της κίνησης, αν είναι combo-starter, αν είναι meter-burned, κλπ. Γενικότερα οι κινήσεις που είναι ‘άτρωτες’ στο wakeup, είναι ‘άτρωτες’ για τα αρχικά frames της επίθεσης, αλλά υπάρχουν και μερικές εξαιρέσεις».

Αξίζει να υπογραμμιστεί, η αναφορά του στην δυνατότητα για backdash wake-up ή στην καθυστέρηση του wake-up, κάτι που συνολικά προσθέτει νέες αμυντικές επιλογές για τους παίκτες που βρίσκονται αναπόφευκτα με την πλάτη στον τοίχο.

5. Ταχύτητα βαδίσματος

Αν συμμετείχατε στην closed beta, θα νιώσατε ήδη αυτή την αλλαγή, αλλά σύμφωνα και με την NRS, οι ταχύτητες βαδίσματος είναι «Πιο γρήγορες για όλους τους χαρακτήρες».

Όχι μόνο ανεβάζει τον ρυθμό του αγώνα, αλλά κάνει και το μετρημένο σε απόσταση τρόπο παιχνιδιού πιο βιώσιμο από το προηγούμενο Injustice.

6. Τέρμα στο damage από το περιβάλλον (σχεδόν)

Δεν υπήρχε κάποιος που απόλαυσε το damage που έτρωγε από αντικείμενα που δεν μπορούσαν να μπλοκαριστούν στο Injustice 1. Αυτά εξακολουθούν να υπάρχουν, αλλά ευτυχώς η πλειοψηφία αυτών μπορεί πλέον να μπλοκαριστεί.

«Τεράστια αντικείμενα, όπως τα αυτοκίνητα, εξακολουθούν να μην μπλοκάρονται», προειδοποιεί ο developer, αλλά στο σύνολο, μπορείτε πλέον να ξοδέψετε περισσότερο χρόνο να σκεφτείτε στο που θα τοποθετηθείτε συγκριτικά με τον αντίπαλό σας, παρά να ανησυχείτε για το τι θα σας χτυπήσει ανάλογα με την πίστα που παίζετε.

Είναι προφανές πως οι νέοι χαρακτήρες, οι νέες κινήσεις, αλλά και άλλοι τομείς φέρνουν έναν νέο αέρα στο Injustice 2, αλλά σε ο,τι αφορά τις αλλαγές στο σύστημα μάχης τα παραπάνω είναι μια σύνοψη από το τι έρχεται. Αν και οι πιο casual παίκτες μπορεί να μην αισθανθούν άμεσα κάποιες από αυτές τις αλλαγές, ουσιαστικά αλλάζουν τον τρόπο προσέγγισης του παιχνιδιού σε μία πιο σκεπτική και ισορροπημένη εμπειρία από τον προκάτοχό του.

Related post

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *